2012. november 27., kedd

Könyv: George R.R. Martin: Kardok vihara (Trónok harca 3. évad)

George R.R. Martin: Kardok vihara (Trónok harca 3. évad)



Ehhez a történethez igen érdekes út vezetett nálam. Ugyanis olvasói szmpontból merészet gondoltam, mert az első két kötetet én sorozat formájában láttam, nem olvastam. Nehezemre esik még olyan történetet elolvasni, amihez vizuális élmény köt. Ezért mikor idén május környékén véget ért a sorozat második évada, nem bírtam magammal és úgy döntöttem, ideje megtudni, mi fog történni ebben az igazán eredeti történetben.

A folytatás nem hogy méltó az elődeihez képest, hanem egyenesen a legjobb rész! Nem várt fordulatok, izgalmak várják azt is, aki a sorozatra vár, és azt is, aki olvasni fogja. Az első két évad sorozatnézés tökéletesen hozzájárult ahhoz, hogy arcokat tudjak társítani a szereplőkhöz, és olvasás közben sorozathoz hűen tudjon dolgozni a tudatalattim. A könyv részmről tökéletesen illeszkedik a sorozat folytatásaként, tehát nem maradtam le semmiről. Különösebb áthajlásokat sem tapasztaltam.

Bátran ajánlom ezt az elsőre ijesztően 1200 oldalas könyvet, még azoknak is, akik eddig csak a sorozatot nézték.

A KÖNYV JOBB MINT A SOROZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( Azért meglesem majd azt is :] )


Ezzel zárom is soraimat, mert az már csak spoiler lenne, ha leírnám, hogy a "mások",
akiket a 2. évad végén láttatok, bizony ..........................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése