2012. november 27., kedd

Játék: Call of Duty Black Ops II

Call of Duty Black Ops II


Mikor az első trailereket nézegettem a jútyúbon, már akkor is nagyon megtetszett kedvenc lövöldém legújabb üdvöskéje. Bár a Modern Warfare (4. rész) óta nem sokat foglalkoztam az újabb részekkel, ez most mégis más, mint egy sokadszorra lehúzott rókabőr. 

A kampány résszel nem foglalkoztam túl sokat, inkább csak a multi és zombi résszel, így erről most nem nyilatkozom. majd valamelyik torrentes kolléga leírja, hogy mit tetszett tapasztalni. (Fasza a grafika és egyebek.)

Mielőtt tényleges értékelésbe kezdenék....

A multiról a dedikált szerveres korszak befejeztével nem sokat tudtam eddig, bár volt szerencsém kipróbálni Steamen a Modern Warfare 2-t. Érdekes volt akkor a host választás, a játékosok összeboronálása, még a páylák is, viszont az, hogy a konzolos adaptációk miatt kiszedték a KIHAJOLÁST (Q, E), nyomdafestéket nem tűrő, obszcén szótárra legjobb szinonímaként, színesen káromkodva le is töröltem a gépről. Ennyit a dedikált szerver utáni állapot megismerésére szánt időszakból. Ezután el is távolodtam az Infinity Ward és a Treyarch munkák gyümölcseitől, mert ugye volt nekem egy Bad Company 2-m, később egy Battlefield 3, amikre támaszkodva akkor azt mondtam, "A Call of Duty-nak leágazott, A Battlefield jobb".

De aztán jött a Black Ops II....

Egy Gamestaron olvasott előrendelői akcióra lettem figyelmes, elkezdtem a vásárlási jóváhagyás előtt trailereket, gameplayeket keresgélni és valamiért szimpatikus lett.
Megrendeltem.
A megjelenés napján meg is érkezett a várva várt csomag, ami tartalmazta a játékot, illetve egy csini fekete pólót is.
Steam acc reg után azonnmal installáltam is.
Az első belépést követően egy egyszerű, de nagyszű menüvel találkoztam, ami átfedést biztosított a vásárolt tartalmak közt:

-Kampány mód
-Multi
-Co-op Zombi mód

A szintezés a multiban a megszokott CoD4-es szinsztémára hajazott, max. szint 55, fegyverek, Camo-k, perkek a szintlépést követően kinyílnak majd...... 
Gondoltam én......De nem ennyire egyszerű ez!

Minden teljesített szint után kapunk 1 unlock tokent és ezt tudjuk felhasználni fegyverek, taktikai (nem halálos), valamint lethal (halálos) gránátok vásárlására.
A csúzlikat külön szintezhetjük, használattól, valamint a kihívások teljesítésétől függ, milyen gyorsan megy majd ez.

Elértem az 55 szintet 2 nap játékkal (10-12 óra), mondom, akkor ennek vége. Aztán az egyik levezető TDM közben láttam, hogy van egy player, akinek nem a megszokott rangjelzése van (az a szürke 5 csillag), hanem ilyen zöls sas..... Mi lehet ez? Meg is kérdeztem, de nem érkezett válasz. Gondoltam, valami Collector varázsló-kuruzsló edisön miatt lehet. Nézegettem a profilomat, majd láttam egy "Prestige" feliratot. Ezt az opcót használva újra 1-es szintűek leszünk. De az addig véghez vitt dolgaink(fegyver szintek, festések, kihívások) megmaradnak, csak a perkek, meg a szinthez kötött nyitások tűnnek el. Valamint a presztizs mód alkalmazásánál lehetőségünk van 1 permanent azaz végleges fegyver kinyitásra is. El lett találva a multi, van kihajolás, pályák nagyon össze lettek rakva és eredetiek. Nincs túl sok kezdő sem, így igazán jó kikapcsolódást nyújt!

A zombi módról később írok beszámolót, mert azzal sem foglalkoztam még túl sokat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése