2012. július 12., csütörtök

Kütyü: Galaxy Ace

Ma ezt a szépséget vesszünk górcső alá, aminek a Galaxy Ace (ÁÁÁsz, tényleg az :)) nevet adták.

Mondanom sem kell, egy okostelefonról van szó, ami 2012 januárjában debütált Európában. Azt hiszem, nyugodtan el lehet kezdeni áradozni erről a szépségről. Külsőre mintha egy iPhone 3g és egy Galaxy S keveredett volna egy éjszakás kalandba, ami igen jól sikerült. Létezik fekete és fehér fajtája. Én elvből a fehér változatot választottam, mert az előző két telefonom fekete volt és egyik csúnyábban járt, mint a másik.
A kijelző méretével meg vagyok elégedve. Nem is egy Tab, de nem is egy Siemens a35. Minden gyünyörűen látható, illetve sms-t is nagyon kényelmesen tudok írni. (Nagy ujjaim vannak)

Külön kiemelném 5 megapixeles kameráját, és a VAKUFÉNYT!!!!!!! VAKU!!!!! A KU.....  :D:D
Kéremszépen..... A vaku. A Galaxy S-ből (volt nekem az is) nagyon hiányoltam, HD kamera ide, vagy oda.
De itt van. Gyári alkalmazásban nem találni kifejezetten vakut kezelő alkalmazást, de a Google Play-re elkalandozva (leánykori neve Market) könnyen ráakadhatunk a ZSEBLÁMBA nevű applikációra. A videóteljesítmény hagy kívánni valót maga után (240*320), de szép az is. A kijelző kapacitív, ami annyit tesz, hogy két ujjal tudunk zoomolni a képeken, webhelyeken. Nagyon pöpec és hasznos. Memória. Érdemes venni egy nagyobb Micro SD-t, mert a belső tár cirka 270 MB, ami valljuk be, édes kevés, de az Androidot használóknak ez cseppet sem furcsa. Én egy 8 gigás kártyával bővítettem, amire kényelmesen elfér GPS, filmek, zenék és minden ami kell. 2.3.6-os alapverziónak köszönhetően nem kell elvileg rootolni a telefont, elvileg.... Nem laktam be még annyira az én példányomat. Netről töltött filmeket probléma nélkül lejátssza a megfelelő programmal (Rockplayer, ez is ingyenes). A 800 Megahertzes processzor könnyedén megbírkózik az iGO nevű GPS programmal, így én biztonságban érzem magam olyan helyen is, ahol addig nem jártam.

A hivatalos technikai leírás:

Megjelenés idõpontja 2012 január
Frekvenciasáv hg4 = HSDPA, GSM 4 band
Telefonkönyv db dinamikus
Memória MB 278 MB
Memória bõvíthetõség T-Flash - microSD
Magyar nyelvũ menü Van
Flight mode Van
Operációs rendszer Gingerbread (Google Android OS v2,3)
CPU Qualcomm MSM7227, 800 MHz ARM 11, Adreno 200
Készenléti idõ óra 420
Beszélgetési idõ óra 6
Súly g 113
Méret mm 113*60*12
Akkumulátor Li-Ion
Kijelzõ pixel hVGA (320*480)
Kijelzõ méret - col/inch 3,5
Színes kijelzõ capacitive TouchScreen
Színárnyalatok száma db 16m (24 bit)
GPRS Van
EDGE Van
Generáció 3G
WAP Crome Mobile
EMS Gmail
MMS Van
Infraport Nincs
Bluetooth v2,x
B/T extra A2DP
Wi-Fi (alap) n/g/b
Direct Wi-Fi Nincs
Wi-Fi extra DLNA
HotSpot Van
Blackberry Nincs
Vibra jelzés Van
Kihangositás Van
Hangvezérlés Van
Hangjegyzet Van
Csengõhang letöltés Van
Dallamszerk. Nincs
Polifonia MIDI
MP3 Android Player
Rádió RDS
Kamera CMOS
Kamera felbontása 5,x Mpixel
Video Android Player
GPS a-GPS
Java via MIDP emulator
Push to Talk Nincs
RotaS Van
TV be vagy kimenet Nincs
Flash Nincs
NFC Nincs
Billentyũzet Nincs
Iránytũ Van
SNS integráció Van
Organizer Van
T9 szótár Swype
Office alkalmazások de = Document viewer & editor
SIM típus normal
SIM-ek száma 1
Brand Galaxy

Összegzés:

Ha valaki képben van az Androidos világgal, az okos telefonokkal, tökéletes választás a  Galaxy Ace!
Ár-Teljesítményben szerintem ma verhetetlen, én nem bántam meg!
Pont annyit tud, amennyit elvárunk tőle és némelykor még kellemes csalódást is okoz!
De csak kellemeset!

Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése