2012. július 7., szombat

Életrevalók (Intouchables)




színes, feliratos, francia vígjáték, 112 perc, 2011 (12)


forgatókönyvíró: Olivier NakacheEric Toledano
operatőr: Mathieu Vadepied

szereplő(k): 
François Cluzet (Philippe)
Omar Sy (Driss)
Anne Le Ny (Yvonne)
Audrey Fleurot (Magalie)
Clotilde Mollet (Marcelle)
Cyril Mendy (Adama)
Christian Ameri (Albert)




Miről szól?


Az ejtőernyős baleset után tolószékbe kerülő gazdag arisztokrata, Philippe felfogadja otthoni segítőnek a külvárosi gettóból jött Drisst. Azt az embert, aki most szabadult a börtönből, és talán a legkevésbé alkalmas a feladatra. Két világ találkozik és ismeri meg egymást, és az őrült, vicces és meghatározó közös élmények nyomán kapcsolatukból meglepetésszerűen barátság lesz, amely szinte érinthetetlenné teszi őket a külvilág számára.


Véleményem: (spoilermentes)

Eleinte a film inkább valami empatikus Tokiói Hajszának nézett ki, és azon gondolkodtam, hogy abba kellene hagyni, a sok jó vélemény, pontozás, értékelés ellenére ez bizony egy szar. Aztán amikor eltelt egy 20 perc, azon kaptam magam, hogy az álmosság elmúlt, elkezdett érdekelni. A szereplők párosítása tökéletes volt, a történet is magával ragadott, nevettem, meghatódtam, és nem akartam hogy vége legyen...



Azt hiszem 10-es skálán ez nálam 9,5 (a vége miatt)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése