2015. május 22., péntek

The Flash 1. évad élménybeszámoló


Először is köszönöm mindenkinek, hogy teljesítettünk egy mérföldkövet:

5000 megtekintés!

Ez a számomra nagynak mondható szám azt jelenti, hogy csináljam tovább ezt a blogot, mert van aki olvassa, amit írok. De a cikkek publikálásának szellőssége mutatja, hogy csak arról írok, ami meg is érdemli a figyelmet! És kitüntető figyelmetekbe most egy igazán figyelemre méltó alkotást ajánlok!


A sorozat címe: 



A történetbe belekóstolhattunk már az Arrow (A zöld íjász) sorozatban is. Ennek spinoffjaként kezdődik az első évad. A főszereplő Barry Allen. Barrynek megölte az édesanyját valami furcsa jelenség, egy fényes, cikázó valami. Ezt természetesen senki nem hitte el, ezért az apukát börtönbe zárták a felesége megölésének vádjával. A fiút a nyomozó neveli fel. Majd felnőtt korában egy véletlen során belecsap a villám. Ekkor jó pár hónapra kómába esik, de amikor felébred, hihetetlen képességekre tesz szert. Egy laborban ébred, ahol tudósok kis csapata felügyelte gyógyulását. Talán nem véletlen...

Maga a sorozat engem annyira magával ragadott, annyira beszippantott, hogy az amúgy türelmes, szinkronos verziókat megváró sorozatnéző énemet brutálisan kiirtó kíváncsi énem megnézette velem az egészet feliratosan. Az igazi sorozatguruk, vagy akik szeretik az eredeti nyelvet, most megköveznek, de én szeretem a magyar szinkronokat. De a Flash-el nem lehet várni. Az évad elején, a csodás képesség felfedezése után egy "szuperhős kergeti és elkapja a rosszakat" szakaszt kapunk, amit gyorsan felvált egy nagy, grandiózus történet. Na, ez a történet az, ahonnan nem lehet szabadulni. A címben szándékosan nem kritikát írtam. Nekem egy élmény volt ez az egész és örülök, hogy láthattam. Még a Trónok Harcát is félreraktam, ha észrevettem, hogy új rész jött kedvenc duracelles Usain Boltunkról.

Egyetlen egy olyan dologgal találkoztam, amit furcsálltam. Még csak azt sem mondom hogy nem tetszett, de utólag átgondolva sokat röhögtem azokon a dolgokon, amiket kiváltott belőlem.
Az egyik okostojás Cisco-nak hívják. És nagyon jártas az "informatika" világában is. Ezen úton elindulva ha egy mesterszakács is szerepelt volna a sorozatban, az bizony Tefal-nak hívták volna.

Külön megemlíteném még azt, hogy "A zöld íjász" és a "The Flash" részeinek egybemosása is nagyon jól sikerült, de Starling City részletes ismerete nélkül is maradandó, teljes élményben lehet részünk!


Összegezve:

Aki csípi a szuperhősös dolgokat és egy igazi gyöngyszemre vágyik, szerezze be az internet adta lehetőségeket kihasználva a sorozatot, amihez Silver mester szolgáltatta a profi feliratot és nézze meg ezt az első évadot!

Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése