2015. április 16., csütörtök

Hearthstone mobil verzió

Állítólag sokaknak problémájuk van a kedvenc kártyajátékuk telepítésével / indításával. Ezekről sokat lehet olvasni a Play Store hozzászólásokban. Nekem azonban (úgy néz ki) marha nagy szerencsém van. Megjelenés előtt kipróbáltam egy Xperia M2-n a tablet verziót is, csak nagyon sok helyet vett el a belső memóriából (1 GB), ezért megvártam a hivatalos megjelenést. Azóta készüléket is váltottam. Most egy Samsung Galaxy Grand Neo Plus (i9060i) készülékkel próbálkozom, de hála az égnek nagy sikerrel! 

Letöltésnél már az is tetszett, hogy csak ~ 600 megát szeretne letölteni. Aztán szépen fel is települt. Telepítés után a betöltő kép előtt közölte a program, hogy lassulásokat tapasztalhatok, de indítható a játék. Egy csípőből, fénysebességgel történő "Dont remind me" klikk után betöltött a játék, Bejelentkeztem. Olyan rendezett, praktikus és letisztult menü fogadott, hogy tátva maradt a szám! A tablet verzió és a PC-s egy és ugyanaz volt, aminek irányítása még egy 5"-os kijelzővel is nehézkesnek bizonyult. A mobilos verzióban odafigyeltek a kezelhetőségre, és nagyon egyszerű és nagyszerű lett. Arénában még nem voltam mobilról, arról nem tudok írni és screenshot sem készült, de a paklinyitástól az eredeti effektekig mindenre odafigyeltek. Amondó vagyok, hogy beszéljenek helyettem a képek! 











Én nagyon élvezem, hogy bárhol és bármikor előszedhetem kedvenc kártyás játékomat, teszteltem mobil interneten is és úgy is tökéletesen működik!

Csak ajánlani tudom mindenkinek!

(A tesztgép leírása, szerintem picivel gyengébb telefonnal is elfut még!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése